Çerezleri Kabul Et

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Web sitesindeki ziyaretinizi devam ettirerek, çerezlerin kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz. daha fazla bilgi edinin

Priority support

As an existing customer, please, fill in the following details of your current plan.

SLA ID can be found in the purchase confirmation sent to your email.

Severity 4 - lowest
1 - highest
2
3
4 - lowest
Platform Windows
Windows
Linux

Derece

1. Derece
Sistem çalışmıyor! Tüm kullanıcılar bu sorundan etkilendi.
2. Derece
Uygulama işlevselliği kritik şekilde kayboldu ya da yüksek sayıda kullanıcı normal işlemlerini yapamayacakları kadar performans sorunları yaşıyorlar.
3. Derece
Uygulama işlevselliği orta derecede kayboldu ya da bir çok kullanıcı normal işlemlerini yapamayacakları kadar performans sorunları yaşıyorlar.
4. Derece
Uygulama işlevselliği düşük seviyede kayboldu, gelecek ürün özellikleri talebi, nasıl yapılır soruları, yapılandırma yardımı, v.b.